Adile13 Merhaba antalya eğitim araştırma hastanesinde doğum yapan var mı lütfen cok acil bilgilendirebilir misiniz
Aieskocaak Nimet-scl2 ben normal doğum yaptım odalar çift kişilik ama galiba parayla tek kişilik odada açtırabiliyomuşsun yanımda kalan hasta öyle demişti
nure Aieskocaak Doktorunuzdan memnun muydunuz? Ben kadın Dr istiyorum ama orada iyi kadın dogumcu hangisi lütfen bilgilendirir misiniz? Drlarin davranışları vs nasıl herşeyi anlatın lütfen bilgileriniz çok kıymetli