Maysaamoms5 Kızlar sağlık ocağında kan verdim 20 Eylül de beta hcg 15000 çıktı bebeğim ise 8+5 günlüktü kanı verdiğim de normal mı acaba kanım sanki yavaş yükseliyor bebeğim ise gayet sağlıklı
mor_menekse1 Maysaamoms5 gayet normal bnce hem betaya okdr takılmayın benim okdr fazla da degildi ama ikiz gebe kaldım normalde herkes yüksek çıkarsa ikizdir diyor Saglıkla gelsin bebeginiz