O haftalarda benımde oyleydı bazı gübreler fok hareketlı olurdu bazı günler hıc hareket etmezdi korkardım acaba bır seyım oldu dıye sonra kı Hun yada ıkı gün sonra rahatlardı ıcım bır hafta bır haftayı tutmuyor bazen çok hareketlı basende hıc hareket etmıyorlar