Minigiminannesiyim_ Arkadaşlar 30+3 bir kaç gün dur bebeğim maşallah çok hareketliydi sabahleyin hareketleri iyidi bu akşam tık yok ne yapmam lazım normal mi böyle olması
egemomss Minigiminannesiyim_ 30+4 olduk biz çok garip ama 30+2 akşamında bende de öyle olmuştu. Düzeldi sonra.
mavimsiiii Minigiminannesiyim_ bence normal ya uzan istersen tatlı bişeyler ye hareket eder aynı hafta aynı gündeyiz seninle normal benimde arada öyle
minikoglummm Minigiminannesiyim_ çikolata yeyip sola yatın hareket varsa sıkıntı yok. Bebek sürekli hareketli olmuyor uyuduğu zaman daha çok. Sürekli hareket takip edip kendinizi de yormayın bence 1 gün boyunca hiç hissetmezseniz endişe edersiniz
Minigiminannesiyim_ Bebislianneler 4 5 saat heralde akşam üstü ev supurdum ondan sonra hareketlerini hissetmedim normalde akşamları hissederdim