KumsAlyaa Ercan6 Aynı durum bendede 2 gündür başladı canım 12+6 rahim büyüdüğü içi oluyormuş genelde annem de bel ağırırsa erkek kasık ağırırsa kız demişti ama bilemem ne kadar doğru
Nursemablk Ercan6 Rahim büyüyor ve kemikler ayrılıyormuş canım ondan dolayı öyle oluyormuş ben 2 haftadır çekiyorum. hamile yastığı aldım hepsi burada dan, sadece bel ve sırt destekli olanı her yerde onlayım baya iyi geldi dene derim 🤗
Nursemablk KumsAlyaa canım benim her ikisi de ağrıyor ama erkek bebeğim olacak cinsiyetle alakalı değil bence 🤭🤭