Alevaycicekcan gecmis olsun cnm endişen neden ? Ben kanal tedavisini adrenalinsiz ilac vurdururak yaptırdım , normalinden biraz Pahalı ama en sağlıklısı . 20 dk sürdü sonra işyerime gidip çalışmayı devam ettim haftaya ufak son bir devamı kaldı ! Kendine bosuna Endişe ve strese sokma , inan bana enfeksiyonel
Durum cok daha riskli bunu düşünerek otur o koltuğa ! Dis benim fobimdi , dis Dr m bile seni ilk defa bu kdr rahat gordum burda dedi , hersey bebeğimiz icin once !