Merhaba bende aynı sorundan bahsedicem , ilk doktora gittiğimde 4 haftalıktı beta değeri 855
Bugün çok halsiz hissettim sırt ağrısı ve üşümeyle gittim alttan muayene yaptı ve beta 1700 çıktı, 2 gün sonra tekrar çağırdı, verdiği kağıtta rapor olarak beta tekrar çalışıldı vs yazıyor. Sizce normal mi ? Bu değer iki katı artması gerekiyormuş ya 4 günde 855 den 1700 olmuş sorun var mıdır :((