Bende ınsallah yenidogan sünneti yaptıracağim doğduktan sonra ilk 48 saat içinde yapılmalı diye biliyorum. Bebegin acı hissi oluşmadığı için genel bi narkoza da ihtiyacı olmuyormuş daha kolay iyilesiyormus. Büyüdükçe daha sıkıntılı bi süreç yabancilamaya falan başladığı için çok ağlıyormuş. Baya araştırdım en mantıklısı bu gözüküyor , hem hastanede hemsirelerde ilgilenirler bi yandan. Allah yardımcınız olsun inşallah