Benimde açken doktorum kandan açlık şekerime baktı. Şeker yüklemesine karşı olduğunu ancak tabiki süreçte hastalarına yaptığını söyledi. Açlık kan şekerim 81 çıktı çok çok iyi dedi. Ancak tokluk olarak falan bakmadı. Evde ölçmen gerikiyor vs de demedi. Ne yapmam gerek? Açlık kan şekerim iyi çıktığı için tokkuğa bakmamıs olabilir mi