İyi akşamlar kızlar 38 günlük bebeğimin sarılığı hala geçmedi idrar kan verdik enfeksiyon yok. İlk 1 ayda 1400gr kilo aldı. Emzirmek için 2 saat bile beklemiyorum ama geçmedi yinede. Başına gelen var mı acaba? Doktorumuz emzirmeye devam et zamanla geçecek dedi ama üzülüyorum böyle görmeye bebişimi hızlı bir şekilde geçmesi için ne yapabilirim? Başına gelen annelerden tavsiye bekliyorum 😔