Selam kızlar 🙋🏻♀️
Ben şimdi 28. Haftama giriyorum hayırlısı ile 🧿 iki gün Hastanede kaldım tansiyon yüzünden erken doğum tehlikem var maalesef ve bu sebepten dolayı birazda olsa yardıma ihtiyacım var.
Yanımda yatan kız doğum yaptı ve bebeğine bildiğiniz 3-6 aylık eşyalar getirdi yıkanmamış battaniye vs hiç bişeyi yoktu hepsini hastanede yatıyorken kocasına aldırdı.. :/
Bu duruma düşmek istemiyorum olabildiğince tabikide yedekli koymak istiyorum fazla olsun eksik olmasın
Sizin Hastane çantanızda neler var ? Devamlı hastane çantası videosu vs izliyorum okuyorum tek bir valiz ile gidicem kullanmayacağım eşyaları tekrar yerine yerleştiririm yoksa saçma bir düşüncem mi var sizce ?