32+0 haftalık gebeyim. Geçen haftaki kontrolümde cocugun baş aşağı döndüğünü söylemişti doktorum. Bugün öğlen ferinject tedavisi aldım ama akşam saat 18.30 dan beridir kasıklarımda veya vajinada bilmiyorum çok kestiremiyorum ama cocugun hareketlerini mi yoksa kasılma gibi mi bir şeyler hissediyorum. Ağrı olarak diyemem ama rahatsız eden bir şey var sürekli. Bebeğin hareketlerinde bir problem yok cok şükür hareketli ama erken doğum belirtisi mi nedir? Kestiremiyorum. Bu konu için sorumu cevaplayarak yardımcı olur musunuz?