Kızlar merhaba öncelikle…14+2 günlük hamileyim 10 gün kadar önce bir kanama sorunu yaşadım iğne oldum kanamayı durdurmak için ve progestan ilac verdi doktorum vajinadan alınan…sabah akşam ilacı kullanıyorum ama 2 gündür kahverengi akıntım oluyo normal sizce…