Tugceonur teşekkür ederim sizde sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🙏🏼 BEn 1 ay olacak Doğum yapalı. Şükür güzel geçti ameliyatım, ekipten memnun kaldım baya kalabalık bir ekipti normalde hoca hastasıyım ama hocayla beraber 4-5 kişi daha vardı. Başımda anestezi doktoru vardı devamlı benimle konuştu hiç boş bırakmadı. Benim ilkti. Çok korkuyordum ama korktuğuma değmezmiş çok güzel geçti hiç bişey hissetmedim gayet memnun kaldım yani. Hastane odası olarak da özel odada kaldım ben yanında bir refakatçi kalabiliyor annem kaldı bende anneme açılan bi koltuk koymuşlardı bende yataktaydım odada tuvalet banyo buzdolabı tv var yani ihtiyacın olan herşey var bebekle de gayet güzel ilgileniyorlardı. Ben yine olsa yine Gazi’yi seçerim herşeyiyle memnun kaldım Doğum sonrası sarılık takibi için De kaç sefer çağırdılar ilgilendiler bebekle güzeldi yani