Kubrabsyg45 bebeğe hiçbir zararı yok öncelikle. Doktorların önermemesinin sebebi hormonlardan dolayı tüylenme artışı ve lazerin etki etmemesi. Bende doktoruma danıştım aynı bu şekil söyledi bu yüzden gitmende bir yarar olmaz dedi. Ama benim ücretsiz sınırsız paket gidiyorum ben o yüzden gideceğim. Lazeri yapan kişi 4. Ayda randevumu verdi ve özel bölge göbek o kısımlara vurmayacak