İkinci doğumum oldugu için sancımdan anlamıştım doğum olacagını. Cuma akşamı 11 gibi başladı hafifden 15 dk da bir başladı sabah 4 e kadar bekledm eşim uyuyordu kasılma programı var onunla takip ettm 4 dk bir oldugunda evdem cıktık. 3 cm açıklık vardı yarım satte 5 oldu 5 olana kadar acildeydim 5 cm olmadan yatış yapmıyolar zaten. Yatışım yapıldı yukarı çıktım sancı odası ile doğum odası aynı yer plates topu banyo falan var orda tek başımaydım oraya kimseyi almıyolar doğundan sonra alıyolar ve doğudan snra 4 saat orda oluyorsunuz. Yavaş ilerledi açılmam işte sabah 8 e karşı gerçekleşti kesi olmadı ama bebeğim 3800 doğdu kendiliğinden yırtılma oldu içerden 3 4 dikişim oldu. Tam doğum zamanı etrafımda9 kişi vardı asıl doktor yönetiyordu yeni dr olmuş bi erkek doğurttu etrafımda bir sürü insan bacagıldan tutuyolar falan izliyorlar canım cok yando eliyle vajinayı genişlettiğini hissediyordum ıkınmalarım yarım kaldı panik yapmakdan bebeğm solunum sımıntısı oldu ama düzeldi hemen. Yanınızda ısıtmalı küvez var bebeğin orda kontroller yapılıyor o sırada sizin dikişinz oluyor 4 aaat snra odaya gidiyorsnz odaları güzel özel odadan farkı yok ama ilgi fazla yok ben sabah 8 bucukda doğurdum o gün hiç doktor gelip beni muayene etmedi bakmadı ertesi gün öğlen geldi doktorlar. Yemekleri fena değildi sürekli ara öğün getiriyolareı yoğurt meyve kek muhallebi. Dışardan yiyecek içecek sokmyolar öncesnde bildiğim için annem cantasına bisküvi meyve suyu getirdi öyle yani evet hastame temiz falan ama fazla ilgi yok doğum sırasında da çok fazla bakan var sürekli bu şekilde