hayirlisi06 Kızlar Dr um bebeğim kilolu olursa doğum şeklini tekrar konuşuruz dedi ama ben normal istiyorum ve çok endişelyim açıkçası kilolo diyip zayıf doğan çok duyuyorum sizlerin naısl oldu yada çevrenizde duyduğunuz yazabilir misiniz teşekkürler
Annesininportakali53 hayirlisi06 gorumceme 4200 dediler 3900 doğdu kızı. Arkadaşım da 3000 dediler 2700 doğdu oğlu Gorumcem 2500 dediler 2800 doğdu kizi Yani genelde max. 300 gram ileri veya geri çıkıyor
hayirlisi06 Kardeşime çok kilolo demişler 2900 doğdu sezeryan olsaydı boşa olacaktı aklıma o geliyor kafam karıştı
Annesininportakali53 hayirlisi06 normal denediler suni sanci verdiler ama açılma vs yeteri kadar olmadı ve bebegin kalp atisi hizlandigi için sezeryana döndüler canım eger istenildiği gibi olsaydı normal olacaktı 🥰
kuzeymomsss hayirlisi06 2840 dediler 3490 doğdu 😂 ama cihazdan cihaza farkediyor, bir tanıdığım normal çok istiyordu minyonnda biri, 3500 demişler 4500 doğmuştu baya zorlanmıştı
Melissadamla hayirlisi06 banada oğlum için kilolu demişti 3.480 doğdu gayet normal bir kilo😅 ama tabi kilolu normal doğumu etkiler gibi bir konuşma geçmedi aramızda, kilosundan bahsederken öyle demişti… çünkü kilo boy tahmini genelde net bilgiler olmuyor
Erbe hayirlisi06 ilk bebeğimde doktor ultrasonda 2700 ama 2.5 doğar dedi bebeğim 3.800 doğdu ama ben zaten sezeryanliydim mecburi sıkıntı yaşamadım oyuzden
Babytwo2 hayirlisi06 çooooook bilinen profesör perinitaloji doktoru 28 haftakken 1750 dedi , 30 haftalık doğan çocuk 1300 gramdı .