Hicc kendinizi korkutmayin.. bana da 3. Ayimdan sonra plesanta previa dedi çıkanlar oluyormuş ama benim ki hiç çıkmadı bende bu srecte ağır işler yapmadım rutinlerimi yapıyordum sadede ve şuan 7 günüm kaldı doguma plesantam hala aşağıda sadece normal doğum yapamayacakmisim sezeryan olacağım ama olsun sağlıklı olsunlar da bebislerimiz gerisi önemli değil yani hiç korkmayın kanama falan yaşamıyorsaniz çünkü ruh halimiz bile vücudumuzu bebeği çok etkiliyor