annesinin_alparslani 35+4 teyim 2 aydan fazladır güm güm ediyor karnımda. Hıçkırık diye tahmin ediyorum. Doktor kontrolümde söylemeyide unutuyorum. Normalmidir acaba.?
mavimsiiii annesinin_alparslani normal benim bebeğimde sürekli hıçkırır maşallah valla iki günde bir sürekli hıçkırık tutar 😂
[silindi] annesinin_alparslani hergun hickirik oluyor gunde 3 4 kez 5 dk dun 10 dk surdu artik dayanamayip doktoruma yazdim Sorun değil diyaframı gelişiyor demek dedi icim rahatladi
Anakralicee annesinin_alparslani normal canım gece gündüz benimki de öyle sürekli hıçkırıyor özellikle bişey yiyip içince☺️
sym25_ annesinin_alparslani Her gün hıçkırık tutuyor ve her hıçkırık abartmıyorum yaklaşık 5-10 dakika falan sürüyor 😂 İlk zamanlarda çok hoş geliyordu ama şu an 33 haftalık olduk ve on dakika karnımın pıt pıt atması azıcık rahatsız ediyor😂