Betusgursoy Merhaba 25+5 teyim bebeğin suyunun fazla olduğunu söyledi doktor birde iri bir bebek dedi şeker ölçüldü şekerim yok hiç başına gelen var mı acaba ?
Betusgursoy sedefyrs1101 peki sebebi ne olabilir ki ya endiselenmeli miyiz sizin de mi suyu fazla bana üst sınırda dedi doktor ben esasen çok kilo almadım yani araştırdığımda gore normal 8 kilo aldım ama bebek iri diye sanırım diyetisyene de yönlendirdi
Akbabas Betusgursoy benimde detaylı ultrason için gittiğimde 21 22 hafta arası aynısını dedi takip edelim endişelenmeyin dedi.Sonraki muayenede normal seviyesine dönmüş dedi. Bi kitapta okumuştum 20 Li haftaların başında doğal olarak artıyor su diye