Gizemlim Yaklaşık 1 aydır düşük ferritin nedeniyle ferrum hausmann kullandım. Tekrar ölçüm yaptırdım daha da 6 ya düşmüş değer. Yükseltmek için sizler neler yaptınız 😢
Semaaaa1 Gizemlim benimde düşüktü kan değerlerim çok çok. İlk ilaç kullandım daha da düştü. Sonra serum tarzı bişeyler vermişti doktorum o normal seviyelere cıkardı. 1 sene öyle gitti. Sonra tekrar çarpıntı yorulmalarım vs baslamıstı. Hamilelikten önce tekrar serum almıştım. Şimdi 7 aylık hamileyim ölçüm yaptırdım kan değerlerim çok normal çıktı. Normalde kendi kendine bile düşüyodu garip bi şekilde
RojbinE Merhaba bende kalp kapakçığında açıklık var çok kişide olabilen bir durummuş bu ve hastalık değilmiş. Vücutta şuan kan daha çok pompalandığından kalbim sıkışıyor. Doktor demir değerine dikkat etmem gerektiğini söyledi. İlerleyen aylarda değerim normal olsa bile kalp sıkışabilir nefes darlığı olabilirmiş diye de belirtti.
RojbinE Yani Demir değeri birçok açıdan önemli çarpıntıya da bu değer sebep oluyordur diye düşünüyorum. Kuru üzüm, pekmez, ıspanak, roka tüketebilirsin.
Gamzii00 Ben de ferrum kullaniyorum ona ragmen daha da düşüyor 9 suanda 11 ve üzeri olmalıymış yoksa dogumda risk olur dedi nasil yükselecek bilmiyorum son 27 günüm kaldi