Nefesozo123 9+4 haftalık hamileyim bu ilk kez kahve rengi lekelenmem oldu az bir şey ama kasık ağrımda başladı adet sancısı gibi endişeliyorum var mı böyle bir yaşayan
Ahuum Nefesozo123 özele gidiyorsan doktorana yaz. Gitmiyorsan acile git. Ama varsa evde progestan fitilşeklinte at hemen . Öle doktora gitmelisin basit şeyler değil bunlar .
Mementovivere Nefesozo123 her zaman önemli bir durum olmayabiliyor stres yapmayın ama yine de bir doktora görünün
Nefesozo123 Ahuum özele gidiyorum progestan hamileliğin başından itibaren fitil olarak kullanıyorum ilk kez yaşadım Pazartesi hemen doktora gideceğim
Arzu_uu Nefesozo123 doktora git canım progestan fıtıl verır iş yaptıysan yada yorulduysan olmustur dıkkat et daha sonrası kanama oluyor hiç yorma kendını doktoruna söyle
Nefesozo123 Arzu_uu hamileliğimin başından itibaren progestan kullanıyorum bu gün yürüyüş yaptım acaba ondan mı oldu
Mello29 Nefesozo123 doktorunuzla konusun isterseniz proluton igne verir belki acildr yaptirirsiniz kahverengi lekelenmeye müdahale edilmediginde kırmızıya ceviriyor hafife almayın ve yürüdügünüz icin olmustur ayakta durdukca kanama alanı assagiya iniyor kanama olusuyor
Arzu_uu Nefesozo123 olabilir 15 17 haftaya kadar yorucu işler sık yürüyüşler yapmayın ben her yaptığımda ben kahverengı akıntı ardından kanamalar yaşadım çoğu gebe kadınlar bunları çok yaşıyor
Ahuum _edakrsu22 ⅘ de yerleşme olur 9. Haftada agrı ve leke yerleşme olamaz. Altan muayne ile anlaşılır ne oldugu. Hafife alıncak şeyler değil ben aldım 3 aydır yatıyorum siz yapmayın
_edakrsu22 Nefesozo123 yerlesmede lekelenmede olabiliyor Allah’ın izniyle hiç bir şey olmaz ama yinede doktora gidin derim
Cemile4556 Mrblar kızlar 5 haftalık hamileyim de doktor progestan verdi fitil olarak mı kullanayım yoksa ağız yoluyla mi kullanayım bilmiyorum ?🥰
_edakrsu22 Cemile4556 ayıptır söylemesi bacaklarımi araliyorum uzanıyorum parmagimla iyice itiriyorum ama akıntı çok oluyor fitil akıyor gece yatarken yaparsan daha iyi olur 🙂
Rumeysa2013 Benim de vardı iki gün önce Proluton iğne ve Progestan kullanıyorum fitil olarak geçti çok şükür geçer inşallah ama diğer arkadaşların dediği gibi iş yapma dinlen ben öyle yaptım
Cemile4556 _edakrsu22 çok tşk ederim cnm yani sende fitil olarak kullanıyorsun bende hap olarak kullanıyorum da bundan sonra fitil olarak kullansam acaba bir sakıncası olur mu? 🥰