Civcivimm benimde ayrıntılı ultrosyn cıktı plazantan asagıda 32 haftayı beklicez cıkması ıcın ola ki çıkmadı normal dogum yapamazsın dedi bu kadar 24 hftalıgım dun gittim kntrole aynı 32 beklicez nasip beklicez uzme canını tek sıkıntı o mecburi sezeryan olayı onun harıcı bır sıkıntı olmazmıs benimki öyleymis yani