19+3 haftalik Kızıma Hamileyim. Endişem şuki, karnım daha sanki hic belirgin değil hele sabahları yok gibi. İki gün önce kasığımın hangi yatafına dokununca sanki kızımda otarafa böyle balık gibi süzülüyordu ama şuan sanki süzülmüyor yani birsey hissetmiyor gibiyim. Pazartesi kontrolüm var. Sizce bunlar normalmi?