Mbbhcvn Kızlar iyi akşamlar bilginiz varsa yardımcı olabilir misiniz. 22 haftalık hamileyim iki üç gündür özellikle sağ böbrek tarafında çok ağrım oluyo aynı şekilde solda sa oluyo ama daha hafif. Acile gittim kan tahlili yaptılar doktor herşey normal dedi ama ultrasonla falan bakılmadı. Halen daha ara ara yokkuyo ağrısı. Aranızda aynı durumu yaşayan var mı kadın doğum doktoruma gitmem gerekir mi emin olamadım
Canancndn Mbbhcvn 23 haftalık gebeyim. Aynı sorunu geçen hafta yaşadım idrar yolu enfeksiyonu yaşıyorum sandım doktoruma gittim muayenede böbreğime baktı şişmişti yerini gösterdi hatta bebek onun dibinde yatıyo hareket ederse rahatlarsın dedi bol su önerdi. Bi de sağına yatma hiş şişlik artmasın arttığı durumda katater takıyoruz dedi. Uygulamada araştırdım mümkün olduğunca yapmamaya çalışıyolarmış. Ben bol suyla rahatladım ve sağınıza hiç yatmayın bi süre sonra iyi geliyo
Ebrumurat123 Mbbhcvn bende 17 haftalıkken yaşadım o ağrıyı daha ince tas düşürdüğüm için o ağrının başlamasını biliyorum tıpkı onun gibiydi 3 gün çektim o sancıyı böbreğimde sağ tarafımda ama sonradan geçti insallah seninde geçer
Derya_gumus Mbbhcvn bende ayni durumdan muzdaribim uzun zamandir sağ bobregim agriyo ne o tarafa yatabiliyorum ne uzanabiliyorum daha dr uma boyle birsey olduğunuda soylemedim burda yorumlari gorunce sasirdim bebek kendini en rahat sağ taraftami hissediyo acaba bu kontrolumde bende doktoruma sorcam bu agrinin sebebini
Melismelo Ben hamileliğimi öğrendiğimden beri böbrek sancıları cektim doktorum pek tınlamamışdı bol su icmemi ve sık sık tuvalete gitmemi, idrarı tutmamamı söylemişdi 🤷♀️ Şuan 37. Haftama giricem yavaş yavaş azaldı öyle
Morkelebek26 Melismelo ya ileri haftalardasınız diye soruyorum benimde sağ kasıkta batmam oluyor (iğne batırıp çıkarıyorlar gibi) dün akşamdan beri ara ara normal mi acaba? 25+3 üm
Mbbhcvn Melismelo bebek büyüdükçe baskı yapar dediler ne kadar doğru bilmiyorum. Sizin böbreğinizde herhangi bir sorun çıktı mı peki büyüme falan. Benim özellikle geceleri artıyo
Melismelo Mbbhcvn bakmadılar işte okadar kendim dedim ultrasal ile bakılsın cünki ilk haftalar bebeğin böbreğimle bir işi bile yokduki haftam ilerledikcede bu sefer baskı yapiodur vs dediler öyle öyle kaldı🙄
_edakrsu22 26 haftalık hamileyim aynı sorun bendede var 2.3gun önce doktorada söyledim bende uzun zamandır oluyordu ama geçen gün siddetliydi doktoruma söyledim böbrek genişlemesi var mı yok mu ultrosanla ona baktı çok birşey gözükmüyor dedi idrar istedi temiz çıktı hamilelikte böbrek genişlemesi olabilirmiş belki sizde vardır belkide benim gibi normaldir
Mbbhcvn _edakrsu22 kontrol zamanıma da daha var benmde aklıma takıldı peki ağrılarınız için herhangi bşey önerdi mi doktorunuz
Mbbhcvn Canancndn acile gittiğimde bnmde sağ tarafımda şişlik vardı ve yemek falan yediğimde dahada artıyo baskı ve ağrı. Doktor da sadece eliyle bastırarak baktı daha beter ağrıdı 😒
Canancndn Mbbhcvn Bazen yürütmüyo bile. Acildekiler bi naneden anlamıyo ya ben ishal oldum o mu yaptı diye gittim bi enfeksiyona bakar insan.
Hanife61 Kızlar konuyu açıyorum 15+3 ün aynısı bende de oluyor sağ böbrek tarafında bi ağırlık var böyle dolu gibi ağrı yapıyor randevuma da daha var ne yapmalıyım
Mbbhcvn Hanife61 Ebrumurat123 dediğiniz gibi 3 4 gün sonra geçti ara ara çok hafif oluyo ama o ilk ağrı gbi değil çok şükür
Mbbhcvn Hanife61 benimki geçti çok şükür şöyle bişey fakettim idrarı çok tutmamak gerekiyo çişiniz geldiğinde hemen yapın sıkışmasanız bile çünkü o dahada artıryo ağrıyı bir de bol su iyi geliyor.bir de hanhi tarafınız ağrıyosa o tarafınıza çok yatmayın