Kızlar merhaba özel bi hastanede prof. Doktora gidiyorum. 27 haftalık hamileyim☺️ doktorum şeker yüklemesine karşı olduğunu ama gerektiğinde yaptığını söylemişti. Açken kan verdim kanımdan şekerime bakıldı 81 çıktı çok çok iyi olduğunu söyledi. Bu süreçte benim yapmam gereken başka birşey varmı? Veyahut ne sıklıklarla ölçtürmem gerekiyor acaba?