Portakaldml bende anne kayinvalide herkes yanimda olmalarina ragmen korktum hatta 1 yıl lohusa depresyonundan cikamadim ama şöyle düşün elbet bu cocuk buyuyecek max 6 7 ay sonra emeklicek bi tik rahatlicaksin yere biraktiginda oyalanabilcek, sonra 1 yas civari yurumeyi ogrenecek bi tik daha rahatlicaksin pesinde kosup oynayabilcek, sabret uykusuz geceler geciyor az aglamadim geceleri sabahlara kadar sallamaktan ama suan sorsalar hic hiri aklima gelmez unutmusum bile. O yüzden kafanizi cok yormayin o gunler geldiginde hic bitmicek gibi dusunmeyin pozitif bakın elbet buyuyecek bu cocuk diyin kendinize hep ozliceksiniz o gunleri