Arzu_uu Ozgebesiktepe ay benımde böyle çıkmıştı 🥹hayırlı olsun canım hamilesin sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🤲🏻
Melek2424 Ozgebesiktepe cnm benim acilde verip bir iki saatte çıkıyor pazartesi günü bekleme bence ultrasonlada bakiyorlar ben öyle yapmıştım ben beş gün vardı 10telelik gebelik testinde bulanık çıkmıştı şuan 22’hafta 4 günlüğüm işallah Allahım gönlüne göre verip sağlıcakla bebişin olur 🥰🥰
Ozgebesiktepe Arzu_uu ayyy cok tesekkur ederimm arkadaslarrr pazartesinj iple cekiyorummm insallahh bi gidip kann wersemmmmm hayirlisiylaaaa yazarim buruyaaaa 🥰🥰🥰
Mrvkyr Ozgebesiktepe benimde öyle olmuştu adetime 1 hafta vardı test yaptm ve pozitif size de hayırli olsun 🥰
Ozgebesiktepe Cokkk tesekkur ederimmm kizlarrr Allahim yardimcimiz olsunnn 1 senedir cokk istiyoduk yemnle Allahimmm isteyen dilegen herkezin kucaqini doldursun🥰🥰🥰
Ozgebesiktepe Birgul çokk tesekkur ederimmmm 😘 pazartesi qununj bekliyorum Allah nasip.ederse insallah
Ozgebesiktepe Melek2424 ozamam yarin ozele giderim yapacak bisey yok canimmm hayirkisi olsun Rabbim seninde saqlikli sihhatli kucaqina almayi nasip etsin insallah
Kivircikkuala Melek2424 Bende beş gün kala yaptım böyle çıktı Bugün tekrarladım birşey çıkmadı 3 kaldı şu an