Benim de 19+5 ben yavaş yavaş almaya başlayacağım şimdiye kadar sadece anne yanı beşik, bebek bakım çantası, cinsiyet öğrendikten sonra da bir iki kıyafet aldım. Ekim sonunda bebek arabası almayı düşünüyorum. Oda yapmayı düşünmüyorum kış bebeği olacağı ve taşınacağımız için. Beklenen doğum tarihi 14 Şubat. Çalışmaya devam edeceğim bir yandan yüksek lisansım var. Sonlarda çok sıkışırım diye ara ara alayım diyorum. Bebek arabasında çok kararsız kaldık fiyatlar çok yüksek geldi içime sinen de olmadı. En yakın bulduğum bagi neo modeli oldu ondan da emin olamadım. Bence bebeklerimiz kışın sıcacık evlerinde büyüyecekler yaza tam ele gelirken geçmiş olacaklar çok güzel olacak bizler için öyle inanıyorum ⛄️❄️👶🏻