mrskorkut bende aynı şekilde Yen’i taşındım sayılır 1 ay oldu bende araştırma üzerine Gözde hastanesi sıtmapınara gidiyorum ama bayanda rahat ettiğim için özlem Gül soyutemiz hanıma gidiyorum ve memnun kaldım tavsiye ederim Güler yüzlü ilgili soru sormadan herşeyi cevaplıyor anlayışlı vs. İltifat fln da yapıyor haha her türlü içimi rahatlatıyor üslubu çok yumuşak benimde tamda aradığım buydu 😊