sliya30 Bence çok hızlı geçti yha kızımda böyle değildi bu oğlanda birşey anlamadım 30 dan sonra artık yaklaştığımın resmi olacak 😮
girl_boy_annesi sliya30 Aynen katılıyorum kızımda zaman geçmiyordu bunda çok hızlı geçti yarın inşallah 27+0 oluyoruz 30 dan sonrası aşırı hızlı 🙈🥰
Annesininportakali53 sliya30 30 haftalik oldum gözyaşım pit🥲 Bi yandan hemen kavusma isteği Bi yandan hamileliği özleyeceksin tekmelerini ozleyecekmis hissi
Qnl girl_boy_annesi ay maşallah sizeeee ben gün sayıyorum 20. Haftaya geldim ama 2 yıl gibi geldi kızımda böyle değildi bnm de 😂😂
cimcimemmmm girl_boy_annesi bnse 3 haftalikti öğrendiğimde 😄o yuzden bana da uzamisti ilk haftalar. İlerleyen haftalar daha hızlı geçiyor gibi
girl_boy_annesi cimcimemmmm bende kızçemi 3 haftalık öğrenmiştim bide düşük tehlikesi başlayınca 20. Haftaya kendimi attığım da çok rahatlamıştım 🥰
girl_boy_annesi cimcimemmmm Benimki ilki kız 2 yaşında şimdi🥰 Rabbimin izni ile şimdi oğlumu bekliyorum 🥰