okunmusciklet FkN benimde şu aralar azaldı hareketi bende 35im 2 3 gün ince baya hareketliydi şimdi dürtüjce hareket ediyor 🤷♂️
kuzeymomsss FkN benimki çok harketliydi, o hafta kanalda çıkmaya çalışıyordu zorla durdurmuştuk😂 şimdide sağolsun uyurken bile ne eli ne kolu duruyor 😂
kubraakyay2098 Bizde 34 olacağız hereketleri cok az uyuyodur yeri azaldı ondandır desemde hep bi korku icimde
FkN findiklibadem benimde aslımda çok çok haretli bi bebek değildi ama 2 gündür daha az kıpırtı şeklinde