Merhaba ben gebelik testleri yaptım hem kaset hem strip sabah ilk idrarla çok zorlamadan görünen çizgiler oluştu ama pembe değiller öyle daha önce yaptıklarımda hiç çıkmıyordu ama kan verdim değerim 0.100 çıktı adete daha var başka bir hormon ya da başka birşey gebelik testlerinde çizgi çıkartır mı acaba özellikle 10 15 dakika içinde çıktılar