Betulkosemez patron bebek ne zaman isterse o zaman gelecek emin ol. Sen istediğini yap gelsesi yoksa gelmiyor 😊 40+0′da randevum vardı suni alıp doğuracaktım doktor nst çekti hiç sancı yok çatala aldı hiç yumuşama acilma yok beni eve gönderdi 3 gün daha bekleyelim dedi eve gonderdigi gibi sancı başladı akşama kadar sancı çektim evde 3 dakikaya kadar düştü sancılarım hastaneye geçtim 0 açılma 😊 ama.sancilar doğum sancısı acil sezeryanla o gün aldım kucağıma yani patron gerçekten bebek