sedamom00 benimde şu an 3 tane canım ikiz olsun isterim bende ama en azından 1 tanesi bile tutsa yeter bana 🥰🙏🏻umudum büyük ve öncelikle Allahtan 🙏🏻Evet canım haklısın yok benm de doktorum iyi bilindik bir doktor insallah hersey çok güzel olur sende doğum yapmadıysan sağlıkla bebeğini kucağına alırsın inşallah hersey için cok teşekkür ederim canım benim Allah razı olsun senden 💕💕🌸💜