ilkim27 ishal değil kabızlık yapar canım evet ben devamlı kullanırım demir depolarım boş olduğu için. İki gebeliğimdede devamlı kullandım şimdi 35+4 teyiz afedersin ama çiş yapmak çok zor oluyor demir ilacı nedeniyle ama yapacak bir şey yok çocuğum için dayanıyorum