Caglaunul Bu sabah Doğum yaptım sezaryen ile nstde sancım çıktığı için çokta ağrım vardı, bebeğim doğunca solunum sıkıntısı olmuş çok hızlı nefes alıp veriyormuş doktor ciğere su kaçmış olabilir dedi şuan yoğunbakımda. Böyle birşey yaşayan var mı bilgilendirirmisiniz
Kadze Caglaunul bnm arkdsmn eşi dr yeni dogm yaptı sezaryende amniyom sıvısı yuttugu ıcın aldılar 48 saat snra takip edip çıkardılar bazen 3 4 gun suruyor cok gecms olsn ve hayrlı olsn korkma hic cok sık oluyormus bu durum