Ebru2772 Merhaba güzel anneler🤩aranızda sezeryan sonrası normal doğum yapan var mı?çok merak ediyorum.
Masumanneinci Ask_hosmus kaç yıl sonra yaptınız bir de dikişler patlayabilir deniyor. Yeni sezeryan oldum ama gözüm aşırı korkuyor artık sezeryan dah
Ebru2772 😍Maşallah size😍nasıl cesaret ettiniz,doğum esnasında dikiş yeri yırtılabiliyormuş o yüzden çok korkuyorum
Ask_hosmus Masumanneinci oğlum 2 buçuk yaşındayken hamile kaldım, dikiş yeri patlaması yılla alakalı bence, ve sezeryandan daha kolay 😂