Elifpehlivan 3 haftadır kasık agrısı çekiyorum zaman zaman beta testi yaptırdım gebelik yok dedi doktor ama beta testim 3.hafta 5.8 4.hafta 9.5 cıkmış araştırmamama göre beta yüksekmesi gebelikten sayılıyor var mı bilgisi olan yardımcı olabilir misiniz
Aag06 Elifpehlivan 1 haftada 2 kati bile olmadigi icin gebelik saymamislardir Normalde 2 gunde bir artis olmasi lazim buyuk ihtimal kimyasal veya bos gebelik olabilir ama tabi yine 2 gune bir test verip doktora sorun
ilkim27 Elifpehlivan 0.5 den sonrasi gebelik diye biliyorim benimkide 5 ile basladi 10 gunde folik asit kullandim beta hgc yukseldi 172 olmustu
Aselnisa_16 Elifpehlivan 0-10 arası normal kişilerin betası sayılıyor bide hızlı bi şekilde yükselmiş olması lazım adetinizde gecikme yaşandı mı peki isterseniz biraz bekleyin ben şuan 4+2 deyim bugün beta verdim 654 çıktı
Elifpehlivan Aselnisa_16 adetim 9 gün gectikti dün yine kan verdim 601 cıktı ama doktor hala dış gebelik olacağını söylüyor degişir mi sizce bu arada salı günü 250 di dün 601 cıktı
Elifpehlivan Aselnisa_16 aslında kafama takmam lazım biliyorum ama bi emek var ve regli olmamak için dua eder duruma geldim artık
Aselnisa_16 Elifpehlivan sıkıntı yapma ben ilk gebeliğimi kimyasal olarak geçirdim çok üzülmüştüm ve ilk kez böyle bişey duymuştum sonraki ay kızıma hamile kaldım ve şuan 3 yaşında olacak Rabbim hediyeyi ne zaman verir bilinmez sabır bu yolda en iyi yardımcın
Tugbakk Benimde salı günü 8098 cıktı perşembe de 10000 e yükseldi ama muayene de kese görüldü fakat embriyo görünmedi doktor haftaya tekrar görelim dedi. Bende cok korkuyorum dış gebelik diye. Bu konuda bilgisi olan var mı?
Anneadayiozlem Tugbakk gebelik kesesi görüldüyse dış gebelik olduğunu sanmam doktor yerinden dolayı öyle olsa söylerdi bazen görünmeye izliyor günden güne fark ediyor benimde bir gün öncesi görünmemişti yerleşme kanaması oldu korktuk gittik o gün yolk kesesini gördük sağlıklı ilerlediğini anlamıştık