Mervekcr İyi akşamlar hanımlar 🙂bebeklerinize 1 numara bez kaç paket aldınız? Hangi numaradan kaç paket almalıyız paylaşırsanız çok sevinirim 🙏🏻🥰
Deletedmom_110 Mervekcr bez konusunda stok yapmamak gerekiyo çünkü her bez her bebeğe iyi gelmiyor bir numara bir paket alın çok çabuk büyüyolar
minik_koala_ve_annesi Mervekcr ben 1 paket 1 numara, 1 pakette 2 numara molfix aldim stok yapmadim suanlik bu ikisi durumuna gore de hangisiylee devam edersek artik😇
Erbe Mervekcr ilk bebeğimde 4 paket bir numara 4 paket iki numara kullandık şuan üçe geçtik uzun zamandır üç kullanioz şimdi ikinci için yine dört paket aldım ucuz buldukça şimdi iki numara düşünce alicam dört paket
Seyma0323 Canim bence sadece 1 paket al dahada alma çünkü her bez her bebeğe iyi gelmeyebilir🥰 Pişik vs yapabilir. Bende sadece 1 paket alıp koyucam
Merveofs Ben 1 paket almıştım bir tek onu kullandim zaten sonra 2 numaraya geçtik. Kimi bebek 1 paketi bile bitirmiyor yapısına bağlı yani
Ziynet4459 Mervekcr sleepy düşünüyorsanız bir değil 2 numaradan başlayın çok küçük çünkü 1 numara ben bilsem o kadar küçük 2 alırdım siz öyle yapın bence