Gnl35 Cemre_nur detaylı ultrasonda sağ damarda direnç var dedi doktor. Ve coraspin 100mg a başladık. 34. Haftaya kadar kullanmam gerektiği söyledi. Ekstra olarak benim tansiyonum da yükseliyordu tansiyon ilacida kullanıyorum.
Cemre_nur Ahuum erken doğuma sebep oluyor mu damarda ki direnç sebebiyle bunu merak ediyordum bu durumu yaşayan var mı veya direnç olup hiç bir aorun çıkmadan doğum yapan
Edizimmm Edizimmm bana 36 ya kadar devam dedi tekrarlarmi bilmem ama yeni başlamıştı sora gittim yok dedi vallaha ne zormuş anne olmak ne zorluklardan geçtim geçiyorum ah ah
Nurbade Cemre_nur ben ilaç kullanman zarar lı mı diye anladım. Doktorun öneriyorsa tabiki kullan gelişim geriliği vs olabilir yoksa
Hlalcg Gnl35 aynı şekilde benimde öyle bende kullanıyorum suanda 29 haftalığız . Detaylı ultrasondan sonda kullanmaya basladım
Cemre_nur Nurbade hayır zararınin olmadığını biliyorum ama bu problem.erken.dogum veya bebekte gelişim geriliği vs oluyor mu yaşayan var mı diye merak ettim bir birşeyler okudum da
Cemre_nur Edizimmm evet gerçekten zor aslında.zor tarafı birşeylerin teers gideceğinden korkmak sürekli
Ayseseray25 Cemre_nur bende ecopirin kullanıyorum suan 29 haftayım 25den bu yana kullanıyorum benimde sağ damarda direnç çıktı doktorum 34 haftaya kadar kullanmamı söyledi
Naz777 Cemre_nur ben kullanıyorum canım yaklaşık 24 haftadan bu yana doktorum 36. Haftaya kadar devam edicez dedi