40+2 yarın 3 29 una kadar vaktım var ama birtürlü gelmıyor herseyı yaptım ama artık yapmaktan vazgeçtim gelmeyınce . Oylece bekliyorum heyecanla baslasın artık bı sekılde dıye ama en onemlısı saglıklı olsun . Sancı durumlarınız nasıl gelıp gıden sızı kandıran sancılarınız oluyor mu