Merhaba hanımlar, adetime 2 gün var. Az önce peceteye şeffaf akıntıyla birlikte 1 damla kan geldi. Kan diyorum ama pıhtı gibiydi yoğun degildi tekrar sildim incecik kırmızılık geldi. Belimde çok ağrıyor bugün çok temizlik yaptım ondan mı bilmiyorum. 1 haftadır da göğüs hassasiyetim var. Sizce yerleşme kanaması olabilir mi sizde nasıldı? İlk gebeligimde daha farklıydı.