Ayseaysa canım benim oğlumda 34 +5 haftalık doğdu 5 gün solunumdan dolayı kaldı ama o sırada gidip görüyordum 3. Gün falan emzirmeye başlamıştım 5. Gün çıktı teyzemin kızıda haftasında doğum yaptı normal doğum nedeniyle sıkışmış nefes alamamış yatırmışlardı buzlarla dondurmuşlardı falan herkes yaşamaz dedi iki haftaya toparlandı çıktı sende içini ferah tut inşallah sağsalim kavuşursun çok zor ayrı kalmaak sana dua edicem 🌸