Calasun aa sağlık ocağının yaptığını hiç duymamıştım. Aslında doktoruma güveniyorum o desteklemeseydi hiç düşünmezdim ama yapalım dedi kararsızım hala🤷🏻♀️ Bu arada şeker yüklemesi için ekstra ücret almıyorlar benim gittiğim hastanede en azından parayla ilgisi yok yani bu durumun bence