yagmurefe Bu haftada geçmeyen kasık bel ağrısı yasayab varmı en son kanamam vardı kanama alanım vardı pazartesi gidicem doktora iğne fitil kullanıyorum ama içimi korku sardı bu haftalarda normal miki
KumsAlyaa yagmurefe burda kimse kimseye doğru düzgün cevap yazmıyor özellikle benim postlarıma çok nadir yani anlamıyorum zor durumdayız soruyoruz cevaplamak ne kadar zor olabilir anlamıyorum bebek büyüdüğü için kasık bel ağrısı normalmiş canım bana öyle yazdı sağolsun 2 3 duyarlı anne seninde bu yüzdendir belki
vveraa 15 haftalığım bende kanamam var ama şükür ağrım yok kasık ağrım var ara ara.Bu gelişme ağrısıda olabilir kanamadan kaynaklıda olabilir.İsterseniz ulaşabilirseniz bi doktorunuza sorun inşallah önemli bişey yoktur🙏
yagmurefe vveraa yapılacak hersey yapıldı pazartesiye kontrol verdi iğne ilaç kullanıyorum ulaşmam imkansız yarında pazar olduğu için yok
Balimbebek44 vveraa benim aşırı baş ağrım var normal mi acaba sizde var mi ?yarin 15 haftalik oluyoruz
vveraa yagmurefe iyimser düşünün zor bi süreç ama ağrı rahatsız ediyor ve artarsa isterseniz bi acilden gidin önlem amaçlı sonuçta içiniz rahat eder
vveraa Balimbebek44 benim migrenim var ve ilk zamanlar progestanı içtim hem yan etki hem stres mahvoldum fitile geçince rahatladım şimdi mantar tedavisi görüyorum mecbur içmek zorunda kaldım yani her hamilelik her bünye bir değil herşey tetikler baş ağrısını maalesef ben buz koymuştum enseme başıma çok rahatlatmıştı istersen bi dene parolda içebilirsin
Nevaninannesi Balimbebek44 ben de14-2 yim . Doktora ağrı kesici sormuştum. Parol kullanabilirsin dedi. Hatta bu dönemde baş ağrılrın sık olabilir diye de eklemişti. Normal olduğunu düşünüyorum bu yüzden
Balimbebek44 vveraa bende ayni sekilde canım progeston fitil kullaniyorum. Migren bende de var buz uyguluyorum ama bana misin demiyor felaket ağrıyor 😔 parol da hic fayda etmiyor bana Acaba bebege zarari olur mu baş ağrısının?
vveraa Balimbebek44 yani ezbere konuşmak istemiyorum amazannetmiyorum bebek çok güzel korunuyor kesesinde senin stresin sadece onu da strese sokabilir benim 5-6 gün sürdü ağrısı aralıksız tam doktora gidecektim burnum kanadı geçti ilginç bi şekilde.Sen 8 saatte bi parol iç etki etmiyorsa mecbur git acilden parol iğne bişey yapsınlar yazık eziyet etme kendine
Balimbebek44 vveraa canım baktim gececk gibi drgil acilr gittim serum iyi geldi ama simdi yinr ağrı var
Balimbebek44 Nevaninannesi parolda hic fayda etmiyor normalde ama serumu fayda etti ama etkisi gecince uyuşukluk var daha
vveraa Balimbebek44 en güzeli telefonu bırak ılık bi duş al iç bi parol buz koy uyumaya çalış karanlıkta belki böyle geçer 😔