Hafize30_ yok hayır ben normalde cok rahat kilo alan biriydim zaten cok zayif hamile kalmadım 59 kiloyla hamile kaldım ilk başlarda bulantıdan yiyemedim pek o yüzden kilom 21. Haftaya kadar sabit kaldı sonrada canım ne istediyse yedim hic kısıtlamadm ama 2 kisilik mantığıyla yemedim normalde ne kadar yiyosam o kadar yedim yine bu şekilde ilerledi 😊