ceromom55 geçen 6 ay önce kalp krizi için anjiyo oldu .geçen tahlil tutuk .fıtık ameliyatı olcak dediler .oldu cuma günü sonra dün diyer gün kalp krizi geçirdi yoğun bakım da 😩😩😩😩😭😭😭😭😭 iki kardeşim öldü .daha onlara unutmaz Ken bu defada babam.hasta 🥺🥺🥺😩😩😩😩😭😭😭😭 ne olcak bilmiyorum kist oluşmuş fıtık ta ciğerleri bağırsakları böbreklerini atmış biz de gün haftaya kadar al hastanede kalacak dedik tahlil tutulacaktı bakalım bu kist zehirli mi değil mi 2 gündür de kalp krizi geçiriyor yüreğim yanıyor ..bizi hiç sevmedi sevgide görmedi .😩😭bizi sevmedi onuda geçtim iyi olsun hamileyim doğumum az kalmış . Allah razı olsun sorduğunuz için dua lütfen