Aysnoflz06 Kızlar bende enfeksiyon vardı antibiyotik tükettim fakat yanma yapmaya başladı günde 3 kere oluyor probiyotik c vitamini tüketiyorum sirkeyle de yıkıyorum çamaşırlarını ütülüyorum bol su da tüketiyorum başka bi önerisi olan var mı farklı
ilknuuurr1 Aysnoflz06 beyaz dutun kurusu kaynatılıp içilirse antibiyotik görevi görüyor ama eğer hamileyseniz tabi ki doktora başvurun bitki sonuçta geçmiş olsun ben de o konuda çok çektim hala çekiyorum şu an fitil kullanıyorum ama hamilelere kullanılır mı onu da bir danışın isterseniz
Muno22 Aysnoflz06 sirkeyi yeterı kadar koymuyormusunuz acaba yanmam cok olurs ben pamuga sırf sırke dokup pansuman yapar gıbı yapardım cok canım acırdı ama hafıflerdı gecerdı bır ıkı gune
zehraKr Aysnoflz06 enfeksiyon değeriniz kaç çıktı benimki 30du okadar çok dikkat ettim ki nasıl oldu anlamadim bu gece yatmadan suda eritilen bir ilaç kullanıp uyuyucam.
Aysnoflz06 zehraKr 16 çıktı 2 hafta önce ben antibiyotik şase kullandım hamileyim hemde onları kullandıktan sonra yanma oldu
Raze zehraKr geçmiş olsun benimde 35cikti ama kültür temiz çıktı doktorum yazmadı ilaç herhangi bir şikayetim de yok anlamadim bende
Muno22 Aysnoflz06 benm onla gevtı bırde fucidin dıye krem yazmıstı dpktorum bunla surkelı suyla gectı
zehraKr Aysnoflz06 uromisin şase verdi bana da inşallah bende de sizdeki gibi yanma yapmaz bu arada 3 gün ara ile iki doz mu aldınız yoksa tek doz mu aldiniz
Aysnoflz06 zehraKr şase tek dozdu o şekilde tükettim ama bi faydası olmadı bana maalesef bende monurol kullandım
zehraKr Aysnoflz06 tamam canım teşekkür ederim işe yaramazsa bende değiştiririm ilacı. Bu arada sanırım Ankara da yaşıyorsunuz kullanıcı adında 06 var :)
Aysnoflz06 zehraKr Ankarada doğdum büyüdüm de evlendim şimdi başka şehire geldim maalesef burda da tekim kimse yok yalnızlık zor oluyor hemde bu dönemde
zehraKr Aysnoflz06 bende başka şehirde doğdum büyüdüm ankaraya geldim.Tek bir tane bile ne akrabam ne arkadaşım var.7-24 evde bunaltici😖
Ikra33 Aysnoflz06 canım bende atlattım antibiyotik kullandım üsuttugum için olduğumu düşünüyorum bu yüzden sürekli çorap giyiyorum kisiklarimi kontrol ediyorum bazen soğuk oluyor hemen karnımin üzerini örtuyorum
Muno22 Aysnoflz06 küçük idrar rengı olsna kadar sirke koyuyordum öyle yıkıyprdum bnım kanıyordu baya bıldıgınız domates gıbı kozarıklık asırı yanma pul pul dokulme vardı antıbıyotık vs hersey kullndım bir hfta sonra yıne oluyodu sırkeyı suya cok koymaya basladım vs bırde yanma kasıntı cok olunca pamuga sırke dokerdım pansuman yapar gıbo yapardım bu cok can yakıcı oluyodu ama kanamasından yanmasından o acıyı duymuypdum bile ben öyle düzeldım acıkcası
Damlaa__ Aysnoflz06 Bende de sık sık oluyor kim de dediyse içtim denedim geçmedi en son probiyotik başladım vicüddaki enfeksiyonu atıyormuş sanki işe yaradı gibi akıntım çok azaldı bir kaç gün daha kullanıp kan vericem bakalım ama doktoruna sor probiyotik kullanmak için :)
11mom01 Enfeksiyon öğrenmek için idrarda hangi tahlile bakılması gerekiyor ve kaç değerde olması gerek biliyor musunuz
turnaolmez Bendede vardı arkadaşlar ilaç vermedi doktorum çok su iç dedi 2 gün önce tahlil yaptırdım tekrar çok azalmış dedi . İlaç kullanmaktansa su içmek mantıklı geldi bana. Tabi siz kendiniz için doğrusunu bilirsiniz 🫶
Seyma0323 turnaolmez canim bende çok su içıyorum daha lavabodan çıkmaz oldum🙃 Eğer sorabilsem sizin Lökösit ve bakteri değeriniz kaçdi