Kızlar pazartesi temizlik var diye alışverişe gittim ağır taşıdım haliyle ve sol kalcam belim cok kötğ oturup kalkamıyom sızlıyo acıyo ağrıyo topalıyom resmen kalcam cıkmış gibi hisediyom of😩 pelvis ağrısından zaten hicbişi yapamıyodum oturamıyom kalkamıyom dönemiyom bebek cok baskı yaptığından şimdi bide bu eklendi aşırı fenayım ya ne yapsam gecer sıcakmı uygulasam aşırı kötüyüm 36+6 haftalığım bu arada